Challenges

Challenge 2

Stop motion

Voor deze tweede challenge, gaan jullie je eigen film maken, hoe cool is dat. Maar dit wordt niet zomaar een film, maar een stop motion film. Weet jij nou niet wat stop motion is, of hoe je dit moet aanpakken. Kijk dan snel de video hiernaast!

Wees zo creatief mogelijk met het kiezen en/of maken van jou personages en het decor. En bedenk natuurlijk ook een zo goed mogelijk verhaal!

Succes! We zijn benieuwd naar jullie stop motion films!

Inleverpunt

Dit inleverpunt is alleen zichtbaar voor leden.

Challenge 1

Pass the brush

Deze challenge kun je alleen doen of met een groep. De bedoeling is, dat je een voorwerp doorgeeft van filmpje naar filmpje. Als je het alleen doet, is het leuk om tussen de filmpjes bijvoorbeeld van locatie en/of kleding te wisselen. Als je het in een groep doet, dan is dit natuurlijk niet nodig, maar wel extra leuk.

Hiernaast is een voorbeeldfilmpje van onze eigen leden, die hun das doorgeven.

Succes! We zijn benieuwd naar jullie filmpjes!

Inleverpunt

Dit inleverpunt is alleen zichtbaar voor leden.